October 19, 2015

Voordelen

De turnkey aanpak van Treso

Flowchart-showing-the-way-to-success-000011759364_FullTreso biedt ondersteuning op de ‘state of the art’ crm software, websites en nieuwsbrieven. Maar je moet het wel eerst inrichten met bijvoorbeeld standaardteksten, adviesworkflows, standaard communicatiesjablonen, rapportages e.d. Het bedenken, ontwikkelen en inrichten hiervan wordt vaak onderschat.

De meeste advieskantoren zijn ingericht op het adviseren, bemiddelen en beheren van klanten. Niet op het inrichten van software of websites. Onze ervaring leert dat men tijdens implementatie van systemen wordt geconfronteerd met een aantal zaken:

  • Inrichting van het pakket en website blijkt toch tijdsintensiever dan je dacht
  • Het inhuren van software consultants is een (vaak) onvoorziene kostenpost
  • Je dagelijkse werkzaamheden gaan gewoon door
  • De frustratie loopt op als de implementatie niet direct zo gaat als je het wenst

 

Treso doet het anders!

Treso levert turnkey op, wat inhoudt dat Treso garant staat voor:

  • Volledige installatie, implementatie en inrichting van website en software met complete functionaliteit
  • Koppeling naar overige software applicaties (adviessoftware Adviesbox, Figlo, etc.)
  • Standaard website met rekentools en nieuwsupdates
  • Training van medewerkers
  • Excellente ondersteuning en support na implementatie

Kortom Treso zorgt dat het systeem (voor je) werkt en dat je daar geen omkijken naar hebt!

 

Compleet ingerichte CRM

Treso richt je kantoor en de gebruikers compleet voor je in:

  • Briefpapier en mail in eigen huisstijl en lettertype
  • Koppelingen met adviessoftware wordt ingericht
  • Klanten worden tegen eenmalige kosten geconverteerd
  • Alle e mail adressen met handtekening en disclaimer
  • Factuurpapier in eigen huisstijl
  • Koppeling met Klanttool
  • Standaard workflows zoals beheermail, afspraakbevestiging, automatische herinneringen

 

Standaardteksten

Nog meer tijdwinst realiseert u met standaardteksten voor min of meer standaardprocedures. Deze teksten kunnen gebruikt worden in correspondentie (via e-mail) met uw klant. Dit betreft teksten over bijvoorbeeld:

  • begeleidende teksten in het hypotheekaanvraagproces
  • herinneringsteksten
  • opdrachtbevestigingen
  • afspraak bevestigingen
  • teksten rondom acceptatie en finaal akkoord
  • etc.

 

Workflows

Met Treso kun je je werkzaamheden automatiseren! Wel zo handig en tijdsbesparend. Bovendien wordt de kans op fouten tot een minimum beperkt. Je werkt immers volgens een vastgelegd proces dat volledig is geautomatiseerd. Daarnaast is het proces altijd reproduceerbaar waardoor je het overzicht houdt over wie binnen je organisatie voor welke klant iets heeft gedaan. Zo’n geautomatiseerd proces noemen we een workflow.

We hebben standaard workflows voor je klaar staan en kunnen binnen 1 week ingericht worden. De workflows nemen een groot deel van uw taken geautomatiseerd over. Bijvoorbeeld afspraakbevestigingen, standaard mails, 2 jaarlijkse uitnodigingen sturen per mail, automatiseren hypotheek voortgangsproces met informatie naar klant, etc.

 

Wij richten standaard workflows voor je in tegen minimale kosten!
Ervaar de voordelen van een geautomatiseerd proces en vergroot je efficiency!